Oldalak

2014. 05. 18.

Jackson és Angel 2


Nem tudtam, milyen címet adjak a bejegyzésnek, ezért született eme frappáns elnevezés, utalva egy korábbi írásomra | Jackson és Angel nr. 1 | Criss oldalán itt is olvasható |.

Szóval, hurrá, itt az "új" MJ-lemez, örülünk neki, és igyekszünk eladási rekordot felállítani - ismét. Mert a rajongó már csak ilyen :) A dolgok állása szerint már 61 országban listavezető az Xscape, köztük kis hazánkban is ... pedig én még meg se vettem.

Ma este zajlik a Billboard Music Awards zenei díjkiosztó gála Las Vegasban, és már hetek óta azzal borzolják a szervezők a nagyvilág idegeit, hogy egy olyan valósághű Michael Jackson hologram fog fellépni, hogy le fogjuk pisilni a lábunk szárát. Remélem így is lesz.

És hogy hogyan jön ide Criss Angel? Hát, eleve adott Vegas, Criss pedig nem marad ki a jóból. Azt írta ki a facebookjára, hogy: "I'll be presenting at #BBMAs this Sunday." Ezek szerint csupán díjátadó lesz, de Criss-nél soha nem lehet előre tudni semmit ... Az összeesküvés-gyártók mekkája lesz mindenesetre :P Lásd.: Jackson és Angel nr. 1  :D

A hologram miatt én is be vagyok sózva, pláne, ha elolvassátok a Michael Jackson Zene Blog cikkét. Köszi a fordítást! :) Itt olvasható az izgalmas cikk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése